http://primadarecky.cz/
 
Rychlé vyhledávání

Facebook
Sdílet

Navigace: PRIMA DÁREČKY -> Záruční podmínky

Záruční podmínky

 
Na zboží objednané a zakoupené prostřednictvím internetového obchodu www.primadarecky.cz poskytujeme záruku v délce 2 roky od data zakoupení zboží. V našem internetovém obchodě poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací běžné v kamenných prodejnách a které jsou v souladu s platným obchodním zákoníkem resp. občanským zákoníkem.


                     Reklamační řád
  1. Prodávající odpovídá za všechny vady, které zboží má při převzetí kupujícím nebo se vyskytnou v záruční době.
  2. Délka záruční doby vztahující se na veškeré námi nabízené zboží je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím.
  3. Při uplatňování reklamace je kupující povinen prokázat, že reklamované zboží pochází od prodávajícího.
  4. Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením nebo násilným mechanickým poškozením zboží kupujícím.
  5. Při uplatnění reklamace vadného zboží je prodávající povinen prověřit, zda se opravdu jedná o vadu neodstranitelnou. Jestliže je vada neodstranitelná může prodávající zboží vyměnit, poskytnout slevu nebo kupujícímu vrátit plnou kupní cenu. Vše záleží na dohodě obou stran. Pokud je vada odstranitelná odstraní prodejce vadu na vlastní náklady. Vadu odstraní bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od převzetí reklamace. V případě, že je vadná pouze část věci má prodávající právo na výměnu této součásti nikoli celé věci. Pokud se vada vyskytne opětovně případně se vyskytnou další vady poskytne prodávající slevu nebo vrátí kupní cenu případně zboží vymění.
  6. Po uplynutí 24 měsíční záruční doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží, které nebyly u prodávajícího uplatněny během této lhůty. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou nemohl kupující zboží řádně užívat.
  7. V případě poškození zboží poštou či dopravcem je nutné zboží reklamovat při převzetí poškozeného zboží nejdéle však do 24 hodin od převzetí a to u dopravce či pošty. Po této době nebude přepravce brát na reklamace zřetel. Poškození, které vzniklo během přepravy ke kupujícímu nelze reklamovat u prodávajícího z důvodu přepravních řádů a nařízení jednotlivých společností. Poškození vzniklé přepravou zboží nemá povinnost prodávající hradit.
 

 


A | A
Přihlásit


Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.